loading...

понедељак, 21. септембар 2020.

IZVREĐALA GA ŽESTOKO: Paula URNISALA Frana zbog BUDŽETA, a onda napravila LJUBOMORNU SCENU jer je zadrugar priznao ko mu se sviđa ! (VIDEO)

 

Paula Hublin bila je besna zbog toga što je dobila mali budžet za ovu nedelju, a onda se njen bivši dečko Fran Pujas zabrinuo se za nju, a ona mu je priredila hladan tuš i niz uvreda.


FOTO: TV PINK PRINTSCREEN

'Ajde Fran, kao da te boli k*rac! Dokazao si se - odbrusila je Paula.
Pa mene je briga za tebe, daću ti ja hrane - brinuo je Fran.
Neću! Neću, boli me k*rac! Nemoj jesti g*vna! - odbrusila je Paula.

FOTO: TV PINK PRINTSCREEN

Paula, video sam da ste se pipkali po prsima, po nogama - rekao je Fran, na šta se ona pravdala da se nije desilo, iako je pušten snimak.
Ne komentariše se to što se tebi sviđa Jovana, a sr*o si po njoj, pričao si za njene noge - pričala je Hublinova.
Da, počela mi se sviđa posle ovoga - potvrdio je Fran.

FOTO: TV PINK PRINTSCREEN

U video-prilogu pogledajte kako je sve izgledalo.


Нема коментара:

Постави коментар