loading...

среда, 4. новембар 2020.

SPLETKE, TROFEJI I PREKID TUŽBE: Toma izneo DOKAZ o S*KSU sa Paulom, Fran priznao da mu je Sanja bila SAMO IGRA, a onda je Kristijan ŠOKIRAO sve o DETALJIMA suđenja sa Stanijom, Tomović to nije mogao da podnese!

 

Zadrugari su danas bili izuzetno raspoloženi za emisiju ,,Amnezija" koju vodi Bora Santana. Emisija je počela u burnom maniru, kako to i inače biva, te je Fran Pujas priznao da se sa Sanjom Stanković samo igrao, a da mu je sve vreme srce kucalo za Paulom Hublin, sa kojom se i pomirio nakon burnih svađa i iznošenja ,,prljavog veša".

Odmah potom usledilo je i izlaganje Paule Hublin o pomirenju sa Franom i raskidu sa Tomom Panićem, a on je uleteo i naterao da se zakune da nisu imali seksualne odnose.

Tomi đavo nije dao mira, pa je nakon nekog vremena prekinuo emisiju, ušao u radio sa belom majicom, za koju je tvrdio da je ,,trofej" njegove vrele akcije sa Paulom.

Tenzija se nije spuštala, pa je tako i Kristijan Golubović imao svojih pet minuta, koje je iskoristio da otkrije zadrugarima kako je izgledao susret i pomirenje sa Stanijom Dobrojević, kao i da je povukla krivičnu prijavu protiv njega za pretnje koje joj je uputio za crnim stolom.

Mi ovde nemamo šta nego da se glupiramo, skečiramo... Devojka je preozbiljno shvatila pretnju, majka joj je bila u publici, zabrinuti svi. Međutim, ja kažem da sam se šalio, ja sam i pred tužiocem to rekao. Mi smo samo poslovni, zdravo-zdravo. Kada nas produkcija pozove u emisiju, nisam ni znao da će ona gostovati, ja odem u emisiju, ispoštujem produkciju. Ona se meni izvinila za lupetanje oko mog deteta, to je kao neki karcinom, dok se ne odstrani... To je Stanija čula od njega, pa je rekla koju reč više o mojoj ženi i detetu. Neću da ih ubijam, od te sile ništa, pa onda kao malo da ih plašim. Stanija je povukla krivičnu prijavu, jer nema razloga da se boji za sebe i svoju porodicu, niti je bilo ko zvao od mojih, niti ju je prepadao. Ona nije neki kriminalac - ispričao je Golubović o suđenju sa Dobrojevićevom.

Vladimir Tomović, kao Stanijin bivši dečko nije mogao da ostane ravnodušan na to što je čuo da se ona pomirili sa rijaliti neprijateljem, pa je imao sočne komentare i opaske na taj račun.

Jesmo, mislim ovog je htela da tuži i zatvori u zatvor, a sada su okej, sa njom se nikad ne zna, ona je opasna - tvrdio je Tomović.


Нема коментара:

Постави коментар