loading...

недеља, 1. новембар 2020.

,,On je jedna smrdlja!" Marija otvorila dušu Kristijanu! Glavna tema joj je bio Đedović, koji joj je zadao NAJVEĆI RIJALITI UDARAC! (VIDEO)

 

Tokom večeri u Pabu su sedeli Marija Kulić i Kristijan Golubović, koji su razgovarali o Marku Đedoviću koji je nakon dva meseca borvaka u rijalitiju, priznao da se sve vreme igrao sa Marijom i Miljanom Kulić.

Ja ne dajem izjave za novine, ali tužba ide za Sinišu, ali i za Anu i Tijanu! On je jedna smrdlja - rekla je Marija, i dodala:

FOTO: TV PINK PRINTSCREEN

On je meni prvi prišao ovde i kao sve mi je oprostio, kao i što me je molio da mu perem stvari, a to mi je bilo zabranjeno! Ja sam mislila ako dozvole, da mu operem. On zna da smo mašinu dobili zbog deteta! Čuvala sam mu hranu i kuvala kafu! - rekla je Marija.
To je normalno zbog malog deteta, on mora da se odvaja od nas. Ti si sve radila kako bi on povukao tu tužbu, borila si se za svoje dete - rekao je Kristijan.

FOTO: TV PINK PRINTSCREEN

Kako je sve izgledalo, pogledajte u nastavku.


Нема коментара:

Постави коментар