loading...

уторак, 3. новембар 2020.

"Kada me sledeći put muškarac nazove KU*VOM neka..." Paula PROGOVORILA o Tomi, Monika OSTALA BEZ TEKSTA kada je čula OVO! (VIDEO)

 

Nakon pomirenja Paule Hublin i Frana Pujasa, u Beloj kući nastala je opšta pometnja. Spekulacije da ih je Toma Panić pomirio došle su do svih zadrugara, a svi oni kojima nije bilo jasno šta se ovog popodneva desilo, došli su da pitaju zaljubljeni par. Monika Horvat bila je posebno zainteresovana za dešavanja u kući, pa je Paulu izrešetala pitanjima vezanim za Tomu i Frana.

FOTO: TV PINK PRINTSCREEN

Ti si sve ovo isplanirala? Ja sam mnogo ispod vas, vi ste napredovali. Ali, boli te uvo, tebe ne interesuje. A je l' bilo se*sa sa Tomom? - rekla je Monika.
Ne, nije - rekla je Paula.
Ma, nek priča, šta te briga - dodala je Monika.

FOTO: TV PINK PRINTSCREEN

Toma mi se svideo, nema šta, ali u glavi ne - rekla je Paula.
Za Frana imaš osećaja? - pitala je Monika.
Imam, naravno - rekla je Paula.

FOTO: TV PINK PRINTSCREEN

Pa da, videla sam da si ga gledala - dodala je Monika.
Još jednom me neki muškarac nazove ku*vom, i nakon toga opet budem sa njim, neka razmisli dva puta - nastavila je Paula.
Ma, da ti si prava osvetnica. Znala sam ja sve, znala sam da je Fran zaljubljen u tebe, ali za tebe nisam bila sigurna - dodala je Monika.
Ja volim Frana - završila je Paula.

FOTO: TV PINK PRINTSCREEN

Detaljnije u nastavku teksta u video - klipu koji sledi.



Нема коментара:

Постави коментар