loading...

понедељак, 30. новембар 2020.

JANJUŠ SVIMA OBELODANIO ŠTA JE BIO OKIDAČ DA PREKINE ZADATAK! Zerina odmah skočila, pa udarila na njegov odnos prema Maji: "Držiš je na uzici, a ona te VOLI!" (VIDEO)

 

U toku je "Pretres nedelje sa Milanom" a naredna tema koju je voditelj Milan Milošević pomenuo, bila je vezana za odnos između Maje Marinković i Marka Janjuševića. Naime, glavna tema je zadatak koji se sinoć odigrao, a to je Janjuševo navodno bekstvo. Maja je prva imala reč, pa je objasnila kako se osećala kada je shvatila da je njen bivši dečko pobegao sa imanja.



FOTO: TV PINK PRINTSCREEN

Dosta toga mi se motalo po glavi, ja ne mogu da se foliram, bilo mi je teško, sinoć sam videla ko je tu bio za mene. Dragana je veliki čovek za mene. Jovana je bila tu isto, Zerina takođe, ali i Miljana. Osobe za koje sam mislila da će biti prema meni brižnije, nisu bile. Ne ljutim se ni na koga, niti pridajem značaju. Eto, Janjuš i ja smo imali scenu veče pre, nisam smela to da uradim, za to sam i kažnjena. On je danas komentarisao da na neke reči koje je Miljana rekla, da su bile prejake, da je kockar i to, isto tako i za Zerinu. Mislim da je Miljana htela da me trgne iz ludila koje me uhvatilo - rekla je Maja.
Ono što je Kristijan rekao bi svaki normalan čovek rekao, i ja se slažem to sam i ja sto puta rekao Maji, rekao sam joj i da nećemo biti zajedno. Situacija koja je bila tu noć, sa njenim scenama gde sam ja doživeo nervni slom, ja sam posle toga prespavao, pa sam sve ispričao Drvetu. Ja sam tada hteo da idem iz Zadruge, jer sam toliko poludeo i svašta se desilo posle. I ujutru u 12 sam dobio zadatak, gde sam ja saznao da u 2 treba da budem kod Drveta. Ja sam otišao na Rajsko ostrvo, i video sam da kamera nju snima. Ona uglavnom gleda u kamere, šetala je sa Vukom, i primetila je da je kamere snimaju, to je čak i rekla. Kada je stiglo pismo, počela je da plače, ali mi je na početku bilo malo smešno, tek je posle tamo bilo strašno. Ona je otišla u rehab, i tu kreće dva sata, gde ja ležim na krevetu i ne progovaram. Posle mi bilo krivo što sam prihvatio zadatak. Video sam da je krenula da jeca, grca i uzela je moju majicu, ja sam se tada rasplakao. Ona je uradila stvari koje nisu dobre, i dokazala je da me voli, to se videlo. A da ne pravi one scene, ona bi bila drugačija u narodu i sve. Ja sam joj danas rekao da sa njom nema perspektive, samo želim normlne odnose sa njom. Ne treba mi nijedna scena, jer ja nju mogu da trpim tri dana, i posle eksplodiram, a to su budalaštine. Posle majice sam prekinuo zadatak - rekao je Janjuš, pa nastavio:

FOTO: TV PINK PRINTSCREEN

Zerina se drala tu na nju, ona je u tim trenucima bila baš gruba, pustila je da padne. Moralisala joj je tu, ušla je sa tim nekim stavom, gde je rekla da nisam vredan i ostalo... Rekla si joj da je gleda Taki, i to je ispravno - dodao je Janjuš, i obratio se Zerini.
Ja sam njoj odmah rekla da je njihov odnos bolestan, i taj isti dan on dobija zadatak, i ja posle toga upadam kod nje u rehab, i tada sam joj rekla da je to trebalo da se desi. Ja sam se u životu našla u istoj situaciji i trebala je da lupi gavom. Ja sam pristrasna prema ženama, jer sam ja žena. Janjuše, ti nju držiš na uzici, jer vidi se da te voli, ali je bolje da je ostaviš, i da tu priču završiš - rekla je Zerina.

FOTO: TV PINK PRINTSCREEN


Detaljnije u nastavku teksta, u video - prilogu koji sledi.


Нема коментара:

Постави коментар