loading...

понедељак, 5. октобар 2020.

UDARIO JE U GLAVU, ZADRUGARKA SE OHMAH SRUŠILA NA POD: Krv šikljala na sve strane, EVO ŠTA SE DESILO


Učesnica četvrte sezone rijaliti programa “Zadruga” Elena Stojčić kroz kakvo je fizičko maltretiranje prošla!

Naime, Elenu je udario bivši dečko zbog čega se za sekund našla u lokvi krvi.

– Zvoni mi telefon, ja stigla kući i javljam se i on. K**vo, ispred vrata sam ti, izađi napolje!” Ja mu spustim slušalicu i nastavi da zvoni opet. “Razvaliću vrata”, prepričavala je Elena Zvezdani kako je sve počelo.


Elena je ispričala da je potom sišla iz stana ispred zgrade gdje je on bio.

– Uzmem nožić i stavim ispod, da imam, u samoodbrani. Ma gde, ja se usr**a! I gledam ga i pokazujem mu da ide kući preko staklenih vrata, a on me gleda, tetura se, vidim da je mrtav i ja krenem da se vraćam nazad i on bam u staklo. Staklo kreće da puca i ja pobjegnem u prizemlje zgrade! I ja ga ovako gledam i kažem mu – Miloše, molim te idi, i on me zagrli, međutim krene da me napušava i ja se rasplačem. On meni kaže da me voli, a ja njemu: Molim te idi, ne želim više da te vidim. I on samo bum, meni u glavu i ja padnem i samo mi krene čorba iz usta i iz nosa! Ja na podu, šiklja krv na sve strane! To je strašno bilo ljudi, to što sam ja doživela…

Nakon ove dramatične priče Elena je istakla da taj dečko “mrava ne bi zgrazio” te da mu je oprostila, ali kaže da on sebi nikada nije oprostio ovaj postupak.


Нема коментара:

Постави коментар