loading...

четвртак, 17. септембар 2020.

"SVE ZUBE ĆU DA TI IZBIJEM! ZAPAMTI!" Kristijan Golubović ŠIŠTAO OD BESA: "Aj' popuši mi K*RAC!"

 "SVE ZUBE ĆU DA TI IZBIJEM! ZAPAMTI!" Kristijan Golubović ŠIŠTAO OD BESA! "Aj popuši mi K*RAC!"

Kristijan Golubović i Miljana Kulić su imali žestok sukob. I dok je on navikao na razne provokacije, na ovu Miljaninu psovku, a kako ona kaže uzrečicu, nije ostao imun.


- Ajde popuši mi k*rac - vikao je Kristijan.

- Neka ti popuši znaš već ko, znaš ko, znaš ko. Sram te bilo, ti si klošar, kriminalac. - uzvratila je Miljana.

-

 


Samo izgovori reč, pa ću sve zube da ti izbijem. Tvoja mama. - rekao je Kristijan.











  


 




 - Teraj se ti u p*čku materinu - uzvratila je Kulićeva.

- Nemoj majku da mi pominješ, džigericu ću da ti izvadim i ispeći ću je ovde pored bazena. Zapamti! - šištao je Kristijan.

- To mi je uzrečica - rekla je Miljana

Нема коментара:

Постави коментар