loading...

четвртак, 24. септембар 2020.

ŠAH-MAT! Fran URNISAO Tomovića, on krenuo na njega! Zadrugari ostali u čudu! (VIDEO)

 

U toku je emisija "Pitanje gledalaca" sa Milanom Miloševićem, a naredno pitanje bilo je upućeno Aleksandri Nikolić:

Zašto je Tomović debil dečko? - glasilo je pitanje.

FOTO: TV PINK PRINTSCREEN

Ne znam, verovatno zbog današnje igre - rekla je ona.
Ne može biti od danas sigurno, svaki punoglavac može da te komentariše, mi nismo ni imali kontakt. Sinoć me je zvala da priča sa mnom o Filipu, nisam ja debil, nego ste vi prevaranti! - odbrusio joj je Tomović.

FOTO: TV PINK PRINTSCREEN

Iznervirao me je zbog igrice, bio je sebičan što je prosuo danas sve - rekla je Aleksandra.
Nećete igrati igru u kojoj primetim varanje, kunem vam se životom sada! Odmah ću je prekinuti - rekao je Tomović.

Zadrugari su takođe komentarisali ovu situaciju, a Vuk Mob je branio Tomovića.

FOTO: TV PINK PRINTSCREEN

Kako to da u tvojoj ekipi uvek bude Anđelo, Vuk, a u drugoj Neca i devojke? Uvek skupljaš najjače i grupnjak si, nije pošteno i fer - ubacio se Fran.
Slažem se sa tobom, ali su i mojoj grupi bile Rialda i pojedine devojke - rekao je Tomović.

U video - prilogu pogledajte detaljnije.


Нема коментара:

Постави коментар