loading...

четвртак, 10. септембар 2020.

"PRODALA OČEVU SAHRANU ZA 10.000 EVRA?" Miki izneo OPTUŽBE na Kijin račun, pa reagovala PRODUKCIJA

 

"PRODALA OČEVU SAHRANU ZA 10.000 EVRA?" Miki izneo OPTUŽBE na Kijin račun, pa reagovala PRODUKCIJA


Voditelj Milan Milošević pridružio se zadrugarima u Beloj kući kako bi zajedno pretresli najaktuelnije teme u Zadruzi. Gledaoci su smislili zanimljiva pitanja za rijaliti učesnike, a jedno je bilo upućeno Mikiju Đuričiću.

- Da li ti je Kija i dalje slaba tačka s obzirom da je blatiš, a Luna ti je dobra? - glasilo je pitanje za Mikija

- Sada ću da se obratim tim Kijinim fanovima. Ne pričate sa tatom, ne znam koliko godina, tata vam umre, vi u rijalitiju i prodate za 10.000 evra sahranu tatinu da ide na televiziji. Da li treba da pričam dalje o moralu te osobe i kakva je to osoba. Znači, ne pričaš sa tatom tolike godine, sve najgore rekla o njemu i na kraju snimiš tatinu sahranu. Iz rijalitija prate kamere za novac. Nemojte da mi vređate inteligenciju. Znam ja, zna i Mića - bio je besan Miki

Miki Đuričić

- Ja ne znam za 10.000 - rekao je Mića

- Šta ne znaš kad ih je vodila da snimaju sahranu? Ja lupam 10.000 - 15.000, nije džabe prodala sahranu sigurno - tvrdio je Miki

- Pristrasan si strašno. Ti si bio veliki prijatelj Kije Kockar, veći nego ja - branio je Mića Kiju

- To da je prodala sahranu su laži od fanova i hejtera, veruj mi. To nije istina. Sahrana jeste snimana, ali nije Kija ta koja dozvoljava. Poenta snimanja i pojave kamermana na sahrani pokojnog Kijinog oca i Nadicinog bivšeg muža je to što su snimani Sloba i Kija, a ne sahrana i sprovod. Snimani su Kija i Sloba koji su izašli iz rijalitija u tom trenutku na sahranu - umešao se Milan Milošević u ime produkcije

- I da jeste dobila pare, znaš kada ćete reći - rekao je Miki

Ostaje da vidimo kakva će biti Kijina reakcija na ove Mikijeve optužbe.

Нема коментара:

Постави коментар